نوشيدن آب سبزيجات به كنترل وزن كمك مي‌كند
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

نوشيدن آب سبزيجات به كنترل وزن كمك مي‌كند

 

 

نتايج آزمايشات جديد نشان داده است كه نوشيدن آب سبزيجات نه تنها روشي ساده براي افزايش ميزان مصرف روزانه اين خوردني مفيد است بلكه هم چنين به شما كمك مي‌كند كه وزن خود را بهتر كنترل كنيد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، در اين آزمايشات متخصصان و كارشناسان تغذيه در دانشگاه كاليفرنيا دريافته‌اند افراد بالغي كه روزانه از آب سبزيجات مي‌نوشند، مقدار مصرف روزانه سبزيجات در آنها تا نزديك دو برابر افزايش پيدا مي‌كند در حالي كه در افرادي كه تمايلي به نوشيدن آب سبزيجات ندارند اين افزايش و گرايش مطلوب به مصرف سبزي‌ها مشاهده نمي‌شود.

به گزارش خبرگزاري رويترز، اين اقدام در عين حال تاثير رواني خوبي روي افراد دارد به طوري كه وقتي از اين نوشيدني استفاده مي‌كردند احساس آن را داشتند كه براي خودشان كار مفيدي انجام داده‌اند.


به گزارش ايسنا، دكتر كارل كين متخصص تغذيه و طب داخلي در دانشگاه كاليفرنيا در اين باره تاكيد كرد: اين مطالعه مشخص مي‌كند كه فقط آگاهي دادن به مردم درباره اهميت سبزيجات كافي نيست بلكه بايد راه‌هاي ساده‌تر گنجاندن اين مواد خوراكي مهم در رژيم غذايي را به آنها بياموزيم تا بهتر و آسان‌تر از مزاياي آن براي سلامتي خود بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایرنا






ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی