بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

با سیر و لیمو ترش، رسوبات رگها برطرف و لزوم جراحی قلب منتفی می شود
 
اگر رگهای فلب و یا مغز به علت رسوبات (چربی و یا املاح) تنگ شده باشند، با نوشیدن روزانه یک لیوان کوچک از محلولی که با تقریبا 30 پر سیر پوست کنده شده و 5 لیمو ترش زرد (بیو یا ارگانیستیک) با پوست تهیه می شود، رسوبات رگها حل و تنگی آنها برطرف می شود.
لیمو و سیر را به طور کامل با میکسر خورد کرده و با اضافه کردن یک لیتر آب به آن، برای پختن روی اجاق قرار دهید. به محض جوش آمدن (به اصطلاح با اولین قل)، محلول را از روی اجاق بردارید. پس از عبور محلول از صافی (صاف کردن)، آن را در بطری دربسته در جای خنک نگهداری کنید. نوشیدن روزانه یک لیوان کوچک (به اندازه تقریبا 50 سانتیمتر مکعب) از این محلول، قبل یا بعد از غذا همان کاری را انجام می دهد که در بالا ذکر شد.
این اندازه از محلول، برای یک دوره ی سه هفته ای و برای یک نفر کفایت می کند. پس از این مدت، آثار مفید آن در تجدید نیروی حیات در تمام بدن احساس می شود و رسوب گرفتگی رگها و آثار جانبی آن، از قبیل اختلال در بینایی و شنوایی، شروع به رفع شدن خواهند کرد.

پس از این سه هفته و بعد از یک وقفه یک هفته ای، یک دوره ی سه هفته ای دیگر این مداوا باید مانند بالا تکرار شود. بعد از این مدت، موفقیت قطعی در مداوا حاصل می شود.
این مداوا، سالی یکبار باید انجام گیرد.
بوی نامطبوع سیر در این روش، به اندازه ای کم می شود که دیگران را نمی آزارد.
با قرار دادن سیر در آب جوش، پوست آن به راحتی کنده می شود.
خانمی که برای عمل جراحی قلب در نوبت قرار داشت، با انجام این مداوا، الزام جراحی برایش منتفی شد. زیرا چربی و رسوب رگهای وی از بین رفته بودند.
نسخه کلینیک شهر ارلانگن - آلمان (Rezept Klinik Erlangen)






ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی