مقاله دکتر ابولحبیب پیرامون زالو درمانی
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

زالو درمانی در کلینیک های روسیه

 

برای دانلود یا دریافت کد نمایش ویدئواینجا را کلیک کنید

 

 

پس از مدتی تلاش در راستای جمع آوری جزوه ای نسبتا کامل پیرامون اصول درمان در زالو درمانی , بالاخره تهیه این جزوه به پایان رسید و جهت دانلود در سایت قرار داده شد .

البته , صرفا مطالعه این جزوه نمی تواند گواهی تجویز زالو درمانی از سوی شما باشد و این جزوه صرفا جهت افزایش اطلاعات شما نسبت به این حوزه از زیر شاخه اعمال یداوی طب سنتی می باشد . برای فعالیت در این حوزه می بایست به سایر مباحث طب سنتی نیز اشراف داشت . زیرا حوزه طب سنتی بسیار وسیع می باشد و نیز جزوه زیر صرفا شما را با بخشی از عجائب زالو درمانی آشنا می کند .و برای درمان توصیه اکید می شود که به مراکز طب سنتی مراجعه نمائید و در صورت تشخیص طبیب زالو درمانی انجام شود.

زالو درمانی , کتاب زالو درمانی , جزوه زالو درمانی

 

مطالبی را که در جزوه فرا می گیریم :

مبانی طب - مزاج شناسی - چگونگی تشخیص طبع غالب - مزاج انواع - اعمال تخلیه طب سنتی - رژیم های پاکسازی بدن - تاریخچه زالو درمانی - نظر حکما درباره زالو درمانی  - خواص درمانی زالو  - انزیم های موجود در بزاق زالو  -  توصیه های قبل و بعد از زالو درمانی - نحوه پانسمان و آشنایی با ضمادهای بند آورنده خون  - نقاط زالو درمانی  - مکانیسم درمانی زالو  - آناتومی زالو   - بیماری های قابل درمان با زالو درمانی  - معرفی و شرح بیماری های قابل درمان  و....

در جزوه زیر اشکالات جزوه قبل رفع گردید و بر سطح اطلاعات عمومی آن افزوده شده است .

برای دانلود جزوه جدید کلیک کنید

دانلود رایگان جزوه آموزش زالو درمانی از مبتدی تا پیشترفته

فرمت pdf   

حجم فایل : 9,064 KB


 

توجه : هر گونه کپی برداری و نشر و توزیع جزوه فوق به صورت رایگان, از نظر مجمع بلامانع است و مدیران سایت ها می توانند این فایل را جهت دانلود رایگان و افزایش ترافیک بازدید خود , در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهند . و فروش این جزوه در فروشگاههای اینترنتی مشکل شرعی دارد .


 

آموزش زالودرمانی , زالو درمانی , جزوه زالو درمانی

در این پست جزوه ای آماده شد برای علاقه مندان به بادکش درمانی .

جزوه آموزش بادکش درمانی

در زیر جزوه آموزش بادکش درمانی نوشته دکتر روزگاری را جهت دانلود قرار داده شده است . البته برای درمان بیماریهایتان به متخصص طب سنتی مراجعه نمائید .

دانلود جزوه آموزش بادکش درمانی

حجم فایل : 3,927 KB 





ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی