تجربه رئیس جمهور از مراجعه به نباضان
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

 

دانلود کلیپ:
 

تجربه رئیس جمهور از مراجعه به نباضان

نبضم را گرفت و تمام بیماری هایم و علت آن ها را به من گفت


همین الان افرادی در ایران داریم که نبض رو میگیره و از موی سر تا نوک پا رو
براتون اسکن میکنه. خودم برای اینکه آزمایش کنم خودمو در اختیار دو نفر از
این افراد قرار دادم. خب خودم اشکالات خودم رو میدونم که چه خبره! دیدم
قشنگ شروع کرد از بالا همینطور لایه لایه اسکن کرد تا پایین؛ علتش رو هم
گفت؛ درست هم گفت ... این هم پزشکی است دیگه؛ چرا خودمونو از این
 محروم می کنیم؟


.
دانلود فیلم:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[1.1 مگــــابایـت، 30 ثانیه، wmv]

(پیکوفایل)          (مدیافایر)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


دکتر محمود احمدی نژاد یکی از طرفداران طب سنتی و اسلامی است و این اولین بار نیست که ایشان در یک جمع اینچنینی به لزوم توجه به این عرصه می پردازند. ایشان قبلاً هم ضمن اشاره به برخی توانمندی های موجود در این عرصه فرموده بودند که آن طبی که ما باید به سمت تولید آن حرکت کنیم باید چنین طبی باشد. این بار نیز ایشان در حالی که در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان هفدهمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی سخن می‌گفت در مواجهه با دیدگاهی که می‌گوید طب سنتی و اسلامی مربوط به گذشته و کهنه شده است، به بیان خاطرات و تجربیات شخصی خود از اثربخشی و سودمندی طب سنتی پرداخت. اما متاسفانه بیانات ایشان از سوی خبر 20:30 (بخش صرفا جهت اطلاع) با کم لطفی مواجه شد و با طعنه و کنایه از آن استقبال شد.

به گزارش عصر ایران ایشان در این جشنواره گفتند: ما در ایران افرادی را داریم که در هر جای طبیعت ایران که بروند با یک نگاه به شما اثرات دارویی گیاهان مختلف آن منطقه را می‌گویند. افرادی هستند که با نگاه به پوشش گیاهی مناطق مختلف از معادن زیرزمینی آن منطقه خبر می‌دهند و وقتی کارشناسان بررسی می‌کنند می‌بینند که گفته‌های وی درست بوده است.

وی در بخش دیگری از بیان خاطرات شخصی خود گفت: ما افرادی را می‌شناسیم که با گرفتن نبض شما مانند پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیجیتال مثل سی‌تی اسکن، بدن شما را اسکن می‌کنند و تمام عیب و ایرادهای سیستم بدنی شما را ذکر می‌کنند. خیال نکنید این چیزهایی که می‌گویم از شنیده‌های من از دیگران است. خودم دو بار خود را در اختیار این افراد قرار داده‌ام و آن‌ها با گرفتن نبض من تمام مشکلات و بیماری‌های بدن من را ذکر کرده‌‌اند و علتش را هم گفته‌اند.

احمدی‌نژاد گفت: 8-9 سال قبل به یک مغازه عطاری رفتم که الان در طرح‌های توسعه شهری با خاک یکسان شده است. یک پیرمرد 80-90 ساله آنجا بود که دو هزار جور دارو و سنگ و ... در دکان عطاری‌اش بود. افراد می‌امدند و او همان‌طور که پزشکان بیماران را ویزیت می‌کرد آن‌ها را ویزیت می‌کرد و داروهای لازم را به آن‌ها می‌داد. ما باید از این آدم‌ها حمایت کنیم.





تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تجربه رئیس جمهور از مراجعه به نباضان,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی