رژیم شیر و عسل
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

رژیم شیر و عسل

خواص: قلیایی کننده خون- تعدیل مزاج- تقویت نیروی جنسی- تحریک سیستم ایمنی- کاهنده کلسترول خون- شستشوی کلیه و مجاری ادرار- اثرات آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی- کمک به ترمیم شکستگی استخوان و  پاره گی  بافتی-  مقابله با انواع عفونتهای قارچی، ویروسی  و غیره- از بین بردن دردهای مختلف بدن خصوصاً دردهای اسکلتی - درمان موثر و مفید جهت بواسیر- درمان شقاق و واریس و واریکوسل - خونسازی و تحریک مغز استخوان جهت  تقویت  گلبولهای  خونی- پاکسازی سموم دارویی از بدن نظیر قرصهای جلوگیری و هورمونی و اعصاب- استراحت دادن به کبد و سایر دستگاههای دفعی بدن از فعالیت زیاده از حد گذشته(در اصل یکنوع روزه غذایی برای بدن محسوب می شود).- درمان زخم معده، دیابت، آسم، پروستات، کم خونی و ضعف ناشی از آن، ناباروری- اثرات ضد التهابی مفاصل، بیماریهای سیستم عصبی مثل MS، پارکینسون، آلزایمر و صرع.

این رژیم معمولاً بمدت سه تا هفت روز در هر ماه لازم است گرفته شود، شیر به تنهایی سردی دارد ولی توام با عسل، زهر آن گرفته می شود و حرارت معتدل تا گرم اول پیدا می کند. مهمترین خاصیت مزاجی آن بترتیب تخلیه سموم صفرا و سپس سودا و بلغم و دم می باشد. اهمیت این رژیم کوتاه بودن طول دوره آن می باشد و باز جنبه تقویتی داشته و غذایی نیک سیرت و سهل الهضم می باشد. در صورت حساسیت داشتن به شیر، از رژیم های دیگری استفاده کنید لیکن ممکن است با خوردن قرص رانیتیدین توام با رژیم مزبور، روزانه1 تا2قرص بتوان از عوارض معدی یا سردرد ناشی از آن کاست.

دستور العمل رژیم: روزانه 4 تا 6 لیوان شیر گرم بهمراه هر بار یک قاشق مرباخوری عسل بعنوان صبحانه- نهار- عصرانه- شام و غیره مصرف شود. در حین 3-7 روز رژیم مزبور بجز آب خوردن معمولی هیچ غذا،چای یا میوه دیگری میل نکنید. و نیز از کشیدن سیگار پرهیز کنید.






تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:رژیم شیر و عسل,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی