لپ‌تاپ بعدی شما کدام است؟
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

لپ‌تاپ بعدی شما کدام است؟


_____________________________________________

دنیای تکنولوژی همیشه هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی است و همیشه در حال تغییر است. شما هیچوقت نمی دانید چه تکنولوژی ای در سال های آینده به وجود خواهند آمد. 30 سال پیش هیچ کس فکرش را نمی کرد که هر نفری به یک کامپیوتر شخصی احتیاج داشته باشد. 20 سال پیش هیچ کس حتی خواب کامیپوترهای کوچک و قابل حمل که امروز ما به آن ها لپ تاپ میگوییم را هم نمی دید.
_______________________________________
در طول زمان، هزاران مدل لپ تاپ از تمام اندازه ها معرفی شده اند اما هیچ کس نمی داند چه چیز دیگری در آینده منتظرش است.
بهتر است یک نگاهی به آینده دنیای تکنولوژی و به خصوص لپ تاپ ها بیاندازیم.

سونی Vaio Zoom
 
از قابلیت های لپ تاپ Vazio Zoom داشتن صفحه هلوگرافیکی است به این صورت که آن طرف صفحه به وضوح پیداست و دارای کیبوردی می باشد که وقتی لپ تاپ خاموش است رو به مات شدن می رود.

Plant Book
 
این سیستم با استفاده از یک مخزن آب خارج از لپ تاپ کار می کند، از این رو Plant Book به طور مداوم از مخزن آب انرژی جذب می کند و در حالی که در آب غوطه ور است با ایجاد الکتوریلز و با استفاده از قدرت های ذخیره شدی در یک پنل خورشیدی که در بالای لپ تاپ نصب شده است انرژی لازم برای لپ تاپ ایجاد می کند و این عمل را با استفاده از هیدروژن به عنوان منبع انرژی و اکسیژن برای تخلیه انرژی انجام می دهد. وقتی شما با لپ تاپ کار نمی کنید می توانید لپ تاپ را در یک پارچ آب بگذارید، به این ترتیب باتری لپ تاپ شما اتوماتیک شارژ می شود و اکسیژن داخل لپ تاپ را استخراج می کند.
LG Ecological
 
طراحی لپ تاپ LG Ecological با استفاده از باتری های سلول سوختی کار می کند و برای صفحه نمایش خود از تکنولوژی OLED استفاده می کند، این طرح جایزه بهترین طراحی را در نمایشگاه محصولات جدید مدرسه ای گرفته است.
COMpenion
 
طراحی این لپ تاپ توسط آقای Felix Schmidberger صورت گرفته است و شامل دو صفحه نمایش OLED کشویی است که در صورت لزوم یکی از آنها می تواند به عنوان یک صفحه نمایش استفاده شود.
Flexi PDA
 
طراحی Flexi PDA یک طراحی خیلی جالب است ولی نه برای کسانی که به طرح های شیک اهمیت می دهند، چیزی که طرح این لپ تاپ را منحصر به فرد کرده است انعطاف پذیری صفحه نمایشگر آن است که به شما اجازه می دهد سیستم را باز کنید و شکل فعلی آن را تغییر دهید، آقایDaniel Alexander طراح این لپ تاپ می گوید: این لپ تاپ بر اساس تکنولوژی صفحه نمایش انعطاف پذیر ساخته شده است و حتی به ما اجازه می دهد از آن به عنوان موبایل نیز استفاده کنیم حتی در هوای بارانی! چون این موبایل ضد آب است.
Fujitsu Fab Pc
 
طرح این لپ تاپ بیشتر به واقعیت نزدیک است. نوع صفحه نمایش آن کاغذ الکترونیکی است یا به اصطلاح e-ink و پوشش بافت مانندی که این طرح دارد باعث می شود آن را بسیار انعطاف پذیر و سبک وزن کند، همانند پوشه شرکتی است که به حالت باز شده در آمده است.
Moonlight Laptop

 
Moonlight Laptop که توسط آقای Teo Braun طراحی شده است مانند ماه به نظر می رسد و ویژگی های صفحه نمایش آن با دو منحنی که صفحه نمایش بزرگتر نسبت 16:9 و صفحه نمایش دوم و کوچک تر آن با نسبت 4:3 است. صفحه نمایش پایین این لپ تاپ به عنوان پیوست برای صفحه نمایش بزرگتر که بالای لپ تاپ است قرار گرفته است.
MAC Folder
 
بعد از Macbook ـ MAC Folder می تواند وجود داشته باشد، طراح این لپ تاپ آقای Tryi Yeh این لپ تاپ را به شکلی طراحی کرده است که آن به مانند طراحی Ipod Touch با Interface آیفون است، این لپ تاپ از قابلیت Multi-Touch پشتیبانی می کند و بدنه ی فوق العاده نازک و ظریفی دارد. به همراه صفحه نمایش این لپ تاپ یک صفحه کیبورد (صفحه کلید) نازک نیز به صورت جداگانه وجود دارد که وقتی لپ تاپ خاموش است از این صفحه کلید به عنوان پوشش صفحه نمایش نیز استفاده می شود.
Droll
 
Hua Hua D-roll یا Digital Roll طرح لپ تاپ است که به ما ثابت می کند در آینده لپ تاپ هایی قابل اختراع هستند که جمع می شوند، این لپتاپ دارای صفحه نمایشی فوق العاده نازک است و صفحه کلیدی دارد که شما می توانید به طور کامل دور میله که زیر لپ تاپ است جمع کنید. تسمه ای که بغل این چرخه قرار گرفته از وسط جدا می شود و سر های جدا شده تسمه هر کدام یک پورت USB هستند.
 
منبع : تبیان




تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:لپ‌تاپ بعدی شما کدام است؟ ,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی