ورزش در طبيعت، سلامت جسم و روان را تضمين مي‌كند
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

ورزش در طبيعت، سلامت جسم و روان را تضمين مي‌كند

 

 يك تحليل جديد از سوي كارشناسان كالج پزشكي و دندانپزشكي پنسيلوانيا در آمريكا نشان داده است كه ورزش كردن در فضاي باز و طبيعت مزاياي بسياري براي سلامت جسم و روان انسان دارد.به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، اين گروه از كارشناسان اطلاعات حاصل از چندين منبع شامل 11 آزمايش كنترل شده با حضور 833 داوطلب بالغ را مورد تجزيه و تحليل قرار دادند.در اين

 

يك تحليل جديد از سوي كارشناسان كالج پزشكي و دندانپزشكي پنسيلوانيا در آمريكا نشان داده است كه ورزش كردن در فضاي باز و طبيعت مزاياي بسياري براي سلامت جسم و روان انسان دارد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، اين گروه از كارشناسان اطلاعات حاصل از چندين منبع شامل 11 آزمايش كنترل شده با حضور 833 داوطلب بالغ را مورد تجزيه و تحليل قرار دادند.

در اين تحليل‌ها تاثير ورزش در فضاي باز با ورزش كردن در فضاي بسته و سالن‌ها مقايسه شد و نشان داد كه انجام تمرينات بدني فوق در فضاي باز هم براي كودكان و هم براي بزرگسالان بسيار مفيدتر است و سلامت جسم و روان آنها را تا حد زيادي تضمين مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري يونايتدپرس، اين مقايسه‌ها تاييد كرد كه انجام حركات ورزشي در طبيعت در بهبود سلامت رواني افراد موثرتر است، سطح انرژي آنها را بيشتر بالا مي‌برد و احساس مثبت بودن را در اين افراد تشديد مي‌كند و در عوض استرس، عصبانيت، افسردگي و سردرگمي افراد را كاهش مي‌دهد.

جزئيات اين مطالعه در مجله «علم و فناوري محيط زيستي» به چاپ رسيده است.

 






ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی